بازدید از مرکز آموزشی علمی کاربردی کوشا در تاریخ ۱۱/‏۱۱/‏۱۴۰۱

۲۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۸ کد : ۳۳۵۳۱ اخبار اطلاعیه ها بازدیدهای هیئت استانی
تعداد بازدید:۴۱۸
بازدید از مرکز آموزشی علمی کاربردی کوشا در تاریخ ۱۱/‏۱۱/‏۱۴۰۱

پیرو مأموریت هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان تهران برای بازدید میدانی از مؤسسات آموزش عالی، برنامه بازدید از مرکز آموزشی علمی کاربردی کوشا از واحدهای تابعه دانشگاه علمی کاربردی مدیریت غرب استان تهران با هماهنگی قبلی در روز سه‌شنبه مورخ ۱۱/‏۱۱/‏۱۴۰۱ انجام شد. در این بازدید افراد زیر به عنوان اعضای کارگروه تخصصی هیأت بازدید حضور داشتند:

  • آقای دکتر بهزاد هدهدی کمال‌آبادی، «معاون اداره کل نظارت، ارزیابی و آمایش آموزش عالی استان تهران»، رئیس کارگروه 
  • آقای مهندس سعید باقرشاهی، کارشناس مسئول «اداره کل نظارت، ارزیابی و آمایش آموزش عالی استان تهران»
  • سرکار خانم لیلا پوریعقوب، کارشناس «اداره کل نظارت، ارزیابی و آمایش آموزش عالی استان تهران»

در ابتدا در جلسه‌ای با حضور اعضای هیأت بازدید کننده، رئیس و معاون آموزشی مرکز آموزشی علمی کاربردی کوشا و نمایندگان مرکز نظارت و ارزیابی دانشگاه علمی کاربردی مدیریت غرب استان تهران، موضوعات مرتبط با فضای کالبدی و زیرساخت‌ها، فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، اداری و مالی، فرهنگی و دانشجویی، بحث و بررسی شد. در ادامه، اعضای هیأت از فضای کالبدی، آزمایشگاه‌ها و... بازدید کرده و ضمن آشنایی بیشتر با حوزه فعالیت‌های این مرکز و نیز راستی‌آزمایی اطلاعات دریافتی، مواردی را در خصوص شاخص ایمنی (HSE) این مکان‌ها بررسی کردند. گزارش نهایی تحلیل وضعیت و ارزیابی عملکرد و کیفیت مرکز آموزشی علمی کاربردی کوشا پس از طرح در کارگروه تخصصی، تدوین و به مرکز نظارت و ارزیابی وزارت عتف ارسال خواهد شد.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.