بازدید از پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار

۲۱ شهریور۱۴۰۳
۲۵ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۶ کد : ۴۳۴۳۲ اخبار بازدیدهای هیئت استانی
تعداد بازدید:۳۶
بازدید از پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار

با هماهنگی های قبلی و براساس ماموریت محوله از سوی مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت عتف برای بازدید و تهیه گزارش نظارت و ارزیابی عملکرد پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار و ارائه گزارش به معاونت محترم پژوهشی وزارت عتف؛ کارگروه تخصصی اداره کل نظارت، ارزیابی و آمایش آموزش عالی استان تهران به همراهی نمایندگان دفتر سیاست گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی مرکز نظارت وزارت عتف در تاریخ21 شهریور1403 از این پژوهشکده بازدید به عمل آورد.

در نشست با رئیس و معاونان و اعضای هیئت علمی محترم پژوهشکده ، ابتدا رئیس پژوهشکده در خصوص برنامه ها و اقدامات صورت گرفته، گزارشی ارائه داده و مواردی را بیان نمودند. در ادامه در خصوص بازدید قبلی در اسفند ماه 1402 و نامه تفصیلی ناتک استان تهران در باره مشکلات و راهکارهای اصلاحی پیشنهادی اعلام شده در فروردین ماه به موسسه، بحث و تبادل نظر شد.با توجه به پاسخ ارسالی موسسه در تیرماه و کامل نبودن گزارش اقدامات در برخی موارد،  موضوع نقص مدارک و مستندات در فرم گزارش نامه نظارتی مورد بررسی قرار گرفت و نظرات و دیدگاه های کارگروه بازدید مطرح و سوالات و ابهامات طرح شد. سپس از فضای فیزیکی و امکانات موسسه بازدیدبه عمل آمد. در پایان مقرر گردید که مستندات تکمیلی را به هیئت نظارت ارسال نموده و هیئت نظارت موارد کمبود را به مرکز نظارت ارائه کند ارتقای موسسه به همراه کاربرگ ارتقا برای مرکز نظارت و ارزیابی وزارت عتف و هیئت نظارت استانی ارسال شود.

اعضای کارگروه بازدید:

  1. آقای دکتر مرادی پور «معاون مرکز نظارت، ارزیابی و آمایش آموزش عالی استان تهران»
  2. خانم دکتر میرزاپور،« رئیس کارگروه مؤسسات پژوهشی وزارت عتف »
  3. خانم حسینی،« کارشناس مؤسسات پژوهشی وزارت عتف »
  4. خانم دکتر آریاپور،« کارشناس مؤسسات پژوهشی وزارت عتف »
  5. آقای رستگار،« رئیس کارگروه دفتر سیاست گذاری وزارت عتف »
  6. خانم اسکندرپور، « کارشناس نظارت و ارزیابی مؤسسات پژوهشی »
  7. آقای خداداد، « کارشناس نظارت و ارزیابی مؤسسات پژوهشی »


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.