بازدید از پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی

۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۹ شهریور۱۴۰۳
۲۴ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۷ کد : ۴۳۴۲۴ اخبار بازدیدهای هیئت استانی
تعداد بازدید:۳۷
بازدید از پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی

پیرو هماهنگی‌های قبلی و در راستای مأموریت محول شده از طرف مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت عتف، به هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان کارگروه تخصصی این اداره کل همراه با همکاران امور پژوهشی مرکز نظارت وزارت عتف ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ 19 شهریور1403 به منظور بازدید، گفتگو وارزیابی عملکرد پارک علم و فناوری دانشگاه شهیدبهشتی حضور یافتند.  در جلسه ای که با حضور ریاست و معاونان و کارشناسان  پارک برگزار شد در خصوص ضرورت تعامل سازنده تر پارک با برنامه های نظارتی ، شاخص ها و نحوه ارزیابی و راهکارهای اعمال نظارت  مؤثر بر عملکرد بحث و گفتگو انجام شد. در پایان جلسه موارد نقص مستندات در فایل گزارش نامه نظارت مورد بررسی تفصیلی قرار گرفت و نظرات و دیدگاه های کارگروه بازدید، مطرح  و سوالات و ابهامات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در پایان مقرر شد حداکثر ظرف یک هفته پس از بازدید نواقص و کمبودهای اطلاعات و مستندات تهیه و برای ناتک استان و مرکز نظارت وزارت عتف ارسال شود.

اعضای کار گروه تخصصی شرکت کننده در این بازدید عبارتند از:

آقایان  دکتر مرادی پور «معاون مرکز نظارت، ارزیابی و آمایش آموزش عالی استان تهران» دکتر هدهدی، «معاون اداره کل نظارت، ارزیابی و آمایش آموزش عالی استان تهران» و محمدعلی خداداد، «کارشناس نظارت و ارزیابی مؤسسات پژوهشی » و علیرضا سبزی کاری، «کارشناس نظارت و ارزیابی مؤسسات پژوهشی »  و همچنین خانم ها  دکتر داستانی « رئیس کارگروه پارک وزارت عتف » و خانم خالصی « کارشناس وزارت عتف »

 


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.