بازدید از پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیر کبیر

یکشنبه ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۳
۱۲ تیر ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۲ کد : ۴۲۴۲۳ اخبار بازدیدهای هیئت استانی
تعداد بازدید:۷۷
بازدید از پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیر کبیر

پیرو هماهنگی‌های قبلی و در راستای مأموریت محول شده به هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان تهران، کارگروه تخصصی این اداره کل  ساعت 8:30 صبح روز یکشنبه مورخ 10 تیر 1403 به منظور بازدید، گفتگو وارزیابی عملکرد پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این پارک حضور یافت. در این بازدید که آقایان دکتر شهبازی مدیرکل نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان تهران، دکتر هدهدی معاون اداره کل، دکتر کریمی و دکتر صفدری اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران و متخصص در امور پارک های علم و فناوری حضور داشتند، ضمن جلسه ای با رئیس و معاونین پارک، در خصوص وضعیت شاخص های عملکردی، راهکارهای ارتقای عملکرد  و  اعمال نظارت  مؤثر بحث و گفتگو انجام شد. در پایان جلسه موارد نقص مستندات در فایل گزارش نامه نظارت مورد بررسی قرار گرفت و نظرات و دیدگاه های کارگروه بازدید، مطرح  و در خصوص سوالات و ابهامات بحث و در پایان مقررشد ظرف یک هفته اطلاعات تکمیلی همراه کاربرگ نهایی به هیات ناتک استان ارسال گردد. سپس از فضای فیزیکی پارک و شرکت های مستقر در پارک بازدید به عمل آمد.

اعضای کار گروه تخصصی شرکت کننده در این بازدید عبارتند از:

آقایان دکتر میثم شهبازی «مدیر کل نظارت، ارزیابی و آمایش آموزش عالی استان تهران»، دکتر مصطفی صفدری رنجبر «عضو هیات علمی گروه آموزشی مدیریت صنعتی و فناوری دانشکده مدیریت و حسابداری دانشکاه تهران»،  دکتر آصف کریمی «عضو هیات علمی گروه آموزشی مدیریت بازرگانی و کارآفرینی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه تهران»، دکتر هدهدی «معاون اداره کل نظارت، ارزیابی و آمایش آموزش عالی استان تهران» و محمدعلی خداداد «کارشناس نظارت و ارزیابی مؤسسات پژوهشی » ، خانم مولوی « رئیس دفتر و روابط عمومی اداره کل نظارت استانی »


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.