بازدید از موسسه آموزش عالی آزاد ندا نماد دانش امروز روز یکشنبه ۱۳خرداد ماه سال ۱۴۰۳

۱۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۴۱ کد : ۴۱۹۴۸ اخبار بازدیدهای هیئت استانی
تعداد بازدید:۷۷
بازدید از موسسه آموزش عالی آزاد ندا نماد دانش امروز روز یکشنبه ۱۳خرداد ماه سال ۱۴۰۳

باتوجه به ابلاغ مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت عتف؛ کارگروه تخصصی هیأت ناتک استان تهران در روز یکشنبه 13خرداد ماه سال ۱۴۰3 ازموسسه آموزش عالی آزاد ندا نماد دانش امروز بازدید کرد. در این جلسه ضمن بازدید میدانی از ساختمان و تجهیزات موسسه، وضعیت و عملکرد این موسسه با عنایت به نواقص ملاحظه شده، ضرورت استانداردسازی رویه ها و انطباق فعالیت ها با مقررات جاری وزارت عتف به تفصیل که نمونه آن حضور نداشتن رئیس موسسه در جلسه بود با مسئولان موسسه مورد گفتگو قرار گرفت. موارد نقص مستندات در فایل گزارش نامه نظارت بر موسسات آموزشی عالی آزاد مورد بررسی قرار گرفت و نظرات و دیدگاه های کارگروه بازدید، مطرح  و سوالات و ابهامات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در پایان جلسه هم زمانی در خصوص جمع آوری مدارک مورد نیاز و کامل کردن گزارش نامه و ارسال آن به هیات نظارت استان تعیین شد.

اعضای کارگروه بازدید:

آقایان دکتر بهزاد هدهدی (معاون اداره کل نظارت، ارزیابی وآمایش آموزش عالی استان تهران)، دکتر نادر احمدی (کارشناس اداره کل نظارت، ارزیابی و آمایش آموزش عالی استان تهران)، محمدعلی خداداد (کارشناس اداره کل نظارت، ارزیابی و آمایش آموزش عالی استان تهران) و  هیئت موسس  موسسه در این جلسه حضور داشتند.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.