بازدید از پارک علم و فناوری دانشگاه تهران دوشنبه مورخ ۷ خرداد ۱۴۰۳

هیات ناتک استان تهران بهمراه کارشناسان مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت عتف
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۴ کد : ۴۱۹۳۸ اخبار بازدیدهای هیئت استانی
تعداد بازدید:۵۹
بازدید از پارک علم و فناوری دانشگاه تهران دوشنبه مورخ ۷ خرداد ۱۴۰۳

پیرو هماهنگی‌های قبلی و در راستای مأموریت محول شده از طرف مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت عتف، به هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان کارگروه تخصصی این اداره کل همراه با اعضای وزارت عتف ساعت 8:30 صبح روز دوشنبه مورخ 7 خرداد 1403 به منظور بازدید، گفتگو وارزیابی عملکرد پارک علم و فناوری دانشگاه تهران حضور یافته و در جلسه مذکور که با حضور ریاست و معاونان و کارکنان پارک در خصوص نحوه ارزیابی و راهکارهای اعمال نظارت  مؤثر بر عملکرد بحث و گفتگو انجام شد. در پایان جلسه موارد نقص مستندات در فایل گزارش نامه نظارت مورد بررسی قرار گرفت و نظرات و دیدگاه های کارگروه بازدید، مطرح  و سوالات و ابهامات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اعضای کار گروه تخصصی شرکت کننده در این بازدید عبارتند از:

آقایان دکتر هدهدی، «معاون اداره کل نظارت، ارزیابی و آمایش آموزش عالی استان تهران» و محمدعلی خداداد، «کارشناس نظارت و ارزیابی مؤسسات پژوهشی » ، خانم مولوی « رئیس دفتر و روابط عمومی اداره کل نظارت استانی » و خانم داستانی « رئیس کارگروه پارک وزارت عتف » و خانم مهوشیان « گروه ایجاد و توسعه وزارت عتف » و خانم حبیبی « کارشناس وزارت عتف »


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.