بازدید از پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران

شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳(۰۳/۰۲/۰۱)
۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۷ کد : ۴۰۸۰۳ اخبار بازدیدهای هیئت استانی
تعداد بازدید:۱۰۶
بازدید از پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران

براساس ماموریت محوله از سوی مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت عتف برای بازدید و تهیه گزارش وضعیت و ارزیابی عملکرد پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی و ارائه گزارش به معاونت محترم پژوهشی وزارت عتف؛ کارگروه تخصصی اداره کل نظارت، ارزیابی و آمایش آموزش عالی استان تهران در تاریخ اول اردیبشت 1403 از این موسسه بازدید به عمل آورد.

در این بازدید آقایان دکتر میثم شهبازی «مدیر کل نظارت، ارزیابی و آمایش آموزش عالی استان تهران»، دکتر علیرضا شاکری« معاون آموزشی پردیس علوم دانشگاه تهران»،  دکتر هدهدی، «معاون اداره کل نظارت، ارزیابی و آمایش آموزش عالی استان تهران» و خانم‌ها دکتر میرزاپور، « سرپرست گروه نظارت بر موسسات پژوهشی وزارت عتف »، دکتر احمدزاده راجی، «کارشناس نظارت و ارزیابی مؤسسات پژوهشی » ، خانم مولوی رئیس دفتر و روابط عمومی اداره کل نظارت استانی و خانم رمضانی از حوزه پژوهشی وزارت و خانم حسینی همکار مرکز نظارت وزارت عتف به عنوان اعضای تیم بازدید حضور داشتند.

 در نشست اولیه با رئیس و معاونان موسسه، موارد نقص مستندات در فایل گزارش نامه نظارت بر موسسات پژوهشی دولتی مورد بررسی قرار گرفت و نظرات و دیدگاه های کارگروه بازدید، مطرح  و سوالات و ابهامات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. سپس، فضای فیزیکی و امکانات موسسه مورد بازدید قرار گرفت. همچنین طی دو جلسه جداگانه با اعضای هیئت علمی، کارکنان و پژوهشگران، مسائل، مشکلات و نظرات آنها از نزدیک بررسی شد. گزارش نهایی ارزیابی وضعیت و عملکرد موسسه مذکور پس از جمع بندی بررسی ها و تحلیل نقاط قوت و نقاط قابل بهبود به مرکز نظارت وزارت عتف ارسال خواهد شد.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.