بازدید کارگروه تخصصی هیئت نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان تهران از پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

بازدید کارگروه تخصصی هیئت نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان تهران از پارک علم و فناوری دانشگاه تهران روز شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۵

۱۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۰ کد : ۴۰۲۱۶ اخبار بازدیدهای هیئت استانی
تعداد بازدید:۱۴۲
بازدید کارگروه تخصصی هیئت نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان تهران از پارک علم و فناوری دانشگاه تهران روز شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۵

در ادامه ی بازدیدهای ارزیابی عملکرد و با هدف تهیه گزارش وضعیت و ارزیابی عملکرد پارک های علم و فناوری دانشگاهی،کارگروه تخصصی هیئت نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان تهران روز شنبه 5 اسفند 1402از پارک علم و فناوری دانشگاه تهران بازدید نمود. در ابتدای این بازدید جلسه ای با حضور رئیس و معاونین محترم پارک، مدیرکل نظارت استانی و کارگروه تخصصی اداره کل برگزارشد. در ابتدا آقای دکتر شهبازی اهداف بازدید و ماموریت های محوله به اداره کل نظارت،ارزیابی و آمایش آموزش عالی استان تهران  و نحوه تدوین گزارش های ارزیابی وضعیت و عملکرد را تشریح نمودند. در ادامه گزارش خلاصه ای از فعالیت‌های آن پارک ارائه و موضوعات و نواقص و کمبودهای مربوط به اطلاعات درخواست شده  مورد بحث و بررسی قرار گرفت. سپس اعضای کارگروه از بخش های مختلف پارک بازدید و در انتها جلسه ای نیز با کارکنان محترم برگزار نموده و مسایل و مشکلات آنها را  استماع نمودند. در پایان بازدید با تعیین نمایندگانی از دو طرف ، مقرر گرید مستندات و اطلاعات تکمیلی ظرف مدت یک هفته برای اداره کل نظارت و ارزیابی استان تهران ارسال شود.

اعضای کارگروه بازدید: آقای دکتر شهبازی مدیرکل و آقای دکتر هدهدی معاونت اداره کل نظارت، ارزیابی و آمایش آموزش عالی استان تهران ، آقای دکتر صفدری عضو هیئت علمی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران،آقای دکتر رضوی مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه خاتم


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.