بازدید کارگروه تخصصی هیات نظارت، ارزیابی استان تهران از پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار(سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲)

۰۷ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۰ کد : ۳۹۴۹۲ اخبار بازدیدهای هیئت استانی
تعداد بازدید:۱۵۴
بازدید کارگروه تخصصی هیات نظارت، ارزیابی استان تهران از پژوهشکده  محیط زیست و توسعه پایدار(سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲)

کارگروه تخصصی هیأت ناتک استان تهران با هماهنگی قبلی و در تاریخ3 بهمن ماه ۱۴02 از پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار وابسته به سازمان حفاظت محیط زیست کشور بازدید نمودند. در این بازدید که آقایان دکتر شهبازی «مدیر کل نظارت، ارزیابی و آمایش آموزش عالی استان تهران»، دکتر هدهدی، «معاون اداره کل نظارت، ارزیابی و آمایش آموزش عالی استان تهران» و دکتر احمدی، « مسئول نظارت و ارزیابی مؤسسات پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری» به عنوان اعضای تیم بازدید حضور داشتند؛ ، از فضای فیزیکی، زیرساخت و امکانات، وضعیت نیروی انسانی و امور اداری و مالی و فعالیت‌های پژوهشی، این پژوهشکده مورد بررسی قرار دادند.

در این بازدید که حدود 7ساعت به طول انجامید، ابتدا گزارش جامعی از گزارش فعالیت‌ها و دستاوردها و عملکرد پژوهشکده ارائه گردید. سپس سه نشست مجزا با هیات رییسه وکارکنان و اعضای هیات علمی برگزار شد و نظرات، دغدغه ها و چالش های اساتید و کارکنان استماع شد. در پایان بازدید در جلسه ای که با هیات رئیسه موسسه برگزار شد سؤالات و ابهاماتی که در بررسی مستندات و گزارش‌های دریافتی از پژوهشکده و یا از اطلاعات مندرج در وب‌ سایت پژوهشکده استخراج شده بود، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. سپس در مورد آیین نامه و شیوه‌نامه ارتقای اعضای هیأت علمی پژوهشی در وزارت عتف بحث شد وبه این نکته اشاره کردند که در صورت تصویب این آئین‌نامه‌ها بسیاری از دغدغه‌های اعضاء هیات علمی پژوهشی برطرف خواهد شد. در ادامه جلسه نکاتی در مورد بارگذاری اطلاعات در سامانه ساعا و نواقص مستندات اطلاعات خواسته شده در فرم‌های خوداظهاری توسط همکاران اداره کل نظارت، ارزیابی و آمایش آموزش عالی استان تهران توضیح  داده شد.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.