بازدید هیأت‌ نظارت، ارزیابی از موسسه آموزش عالی ازاد نهاوند(دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲)

۰۷ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۱ کد : ۳۹۴۸۹ اخبار بازدیدهای هیئت استانی
تعداد بازدید:۱۱۰
بازدید هیأت‌ نظارت، ارزیابی از موسسه آموزش عالی ازاد نهاوند(دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲)

پس از اخذ اطلاعات درحوزه وضعیت و عملکرد و مستندات لازم در قالب فرم گزارش نامه موسسات آموزش عالی آزاد، کارگروه تخصصی هیأت‌ نظارت و ارزیابی استانی درروز دوشنبه مورخ 2 بهمن 1402 جهت بازدید به موسسه آموزش عالی آزاد نهاوند واقع در تهران خیابان کریم خان زند- خیابان خردمند شمالی ساختمان 97 مراجعه و در جلسه ای با حضور مسئولان محترم موسسه ضمن استماع و مشاهده گزارش تهیه شده توسط ایشان،در خصوص  مجموعه فعالیت های این موسسه به بحث و بررسی پرداختند. پس از جلسه مذکور از فضای اداری و آموزشی بازدید به عمل آمد و  پرونده ها و مسایل بخش های آموزش و امور مالی به تفصیل  بررسی گردید.  در این بازدید نکات اصلاحی مربوط به برخی فرایندها و پیشنهاداتی برای بهبود عملکرد و ارتقای کیفیت فعالیت ها به مسئولان موسسه ارائه گردید.

نتیجه ارزیابی وضعیت و عملکرد موسسه بازدید شده پس از اخذ مستندات تکمیلی مد نظر تدوین و نهایی شدن، برای مرکز نظارت وزارت عتف ارسال خواهد شد.

اعضای کارگروه بازدید عبارت بودند از:  آقای دکتر بهزاد هدهدی معاون اداره کل نظارت، ارزیابی و آمایش آموزش عالی استان تهران و آقای دکتر نادر احمدی مسئول نظارت بر موسسات آموزش عالی آزاد اداره کل


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.