بازدید و نظارت از موسسه غیردولتی، غیرانتفاعی علوم شناختی

۲۷ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۷ کد : ۳۷۹۲۷ اخبار بازدیدهای هیئت استانی
تعداد بازدید:۸۱
بازدید و نظارت از موسسه غیردولتی، غیرانتفاعی علوم شناختی

هیأت‌ نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استانی به همراه کارگروه تخصصی در تاریخ چهارشنبه 1402/8/24 جهت بازدید به موسسه غیردولتی، غیرانتفاعی علوم شناختی واقع در شهر پردیس مراجعه و  در جلسه ای با حضور رئیس و اعضای هیات رئیسه در خصوص بررسی مجموعه فعالیت ها به گفتگو و ارزیابی وضعیت و عملکرد آموزشی و پژوهشی، امور مدیریتی، دانشجویی - فرهنگی و .... آن موسسه شرکت نمود . 

سپس به منظور استماع مشکلات و معضلات اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان  سه جلسه همزمان برگزار و پس از آن از فضاهای اداری، آموزشی و کمک آموزشی شامل کارگاهها و آزمایشگاههای انسانی و حیوانی موسسه بازدید به عمل آمد .

اعضای شرکت کننده در این بازدید عبارت بودند از: دکتر محمدعلی شاه حسینی مدیرکل نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان تهران، دکتر بهزاد هدهدی معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان تهران، دکتر محسن نظری عضو هیات علمی و کارگروه تخصصی نظارت بر دانشگاهها و موسسات غیردولتی، غیر انتفاعی آموزش عالی، دکتر نادر احمدی کارشناس نظارت بر دانشگاهها و موسسات غیردولتی، غیرانتفاعی آموزش عالی و معصومه مولوی کارشناس مسئول امور اداری.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.