جلسه ارزیابی عملکرد پژوهشکده پولی و بانکی مورخ ۲۶ شهریور ۱۴۰۲

برگزاری جلسه ارزیابی عملکرد و بازدید از فضاب کالبدی پژوهشکده پولی و بانکی مورخ ۲۶ شهریور ۱۴۰۲

۲۷ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۵ کد : ۳۶۷۴۲ اخبار بازدیدهای هیئت استانی
تعداد بازدید:۶۱
برگزاری جلسه ارزیابی عملکرد و بازدید از فضاب کالبدی پژوهشکده پولی و بانکی مورخ ۲۶ شهریور ۱۴۰۲

کارگروه تخصصی هیأت ناتک استان تهران در روز یکشنبه ۲۶ شهریور ماه سال ۱۴۰۲ از پژوهشکده پولی و بانکی وابسته به بانک مرکزی بازدید کرد. در این جلسه، بازدید میدانی از ساختمان و تجهیزات پژوهشکده انجام شد و وضعیت و عملکرد این پژوهشکده مورد بررسی قرار گرفت همچنین رویه‌ها و انطباق فعالیت‌ها با مقررات جاری وزارت عتف به تفصیل با مسئولان مؤسسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در انتهای جلسه فرم‌های خود اظهاری مؤسسه بررسی و راهنمایی‌های لازم در خصوص تکمیل کار برگ ها و ارسال مستندات جهت تنظیم گزارش نهایی به وزارت عتف انجام شد. همچنین علاوه برجلسه گفتگو با هیئت رئیسه ، دو جلسه جداگانه با اعضای محترم هیئت علمی و نیز با کارکنان محترم پژوهشکده برگزار و دیدگاه ها و مسایل و مشکلات آنان استماع شد. در پایان در جلسه جمعبندی انجام و بازخورد مسایل با ریاست و معاونان پژوهشکده در میان گذاشته شد.
دکتر محمدعلی شاه حسینی مدیرکل و دکتر بهزاد هدهدی معاون مدیرکل، دکتر مژگان احمدزاده راجی کارشناس مسئول (از اداره کل نظارت، ارزیابی و آمایش آموزش عالی استان تهران)، دکتر رضا راعی - رئیس دانشکده حسابداری و علوم مالی دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران و دکتر تیمور رحمانی - مدیر گروه آموزشی اقتصاد نظری دانشکده اقتصاد از طرف هیئت ناتک استان و دکتر پیمان قربانی (رئیس پژوهشکده)، دکتر سید مجید مؤمنی معاونت توسعه منابع و پشتیبانی و دکتر حمید زمان زاده معاونت تحقیقات و پژوهش از طرف پژوهشکده در این جلسه حضور داشتند.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.