بازدید از دانشکده فنی-حرفه‌ای دختران (دکتر شریعتی) در تاریخ ۱۶/‏۱۱/‏۱۴۰۱

۲۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۶ کد : ۳۳۰۷۴ اخبار بازدیدهای هیئت استانی
تعداد بازدید:۱۰۴
بازدید از دانشکده فنی-حرفه‌ای دختران (دکتر شریعتی) در تاریخ ۱۶/‏۱۱/‏۱۴۰۱

پیرو مأموریت هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان تهران برای بازدید میدانی از مؤسسات آموزش عالی، برنامه بازدید از دانشکده فنی-حرفه‌ای دختران (دکتر شریعتی) از واحدهای تابعه دانشگاه فنی حرفه ای، پس از بررسی اطلاعات و مستندات مربوط به دانشکده، تحلیل اولیه مسایل، پایش وضعیت و عملکرد و با هماهنگی قبلی در روز سه‌شنبه مورخ ۱۶/‏۱۱/‏۱۴۰۱ انجام شد. در این بازدید افراد زیر به عنوان اعضای کارگروه تخصصی بازدید حضور داشتند:

  • آقای دکتر بهزاد هدهدی کمال‌آبادی، «معاون اداره کل نظارت، ارزیابی و آمایش آموزش عالی استان تهران» رئیس کارگروه 
  • آقای دکتر علیرضا رازقی، عضو هیأت علمی دانشگاه هنر
  • آقای دکتر عماد روغنیان، عضو هیأت علمی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی
  • آقای مهندس سعید باقرشاهی، کارشناس مسئول «اداره کل نظارت، ارزیابی و آمایش آموزش عالی استان تهران»
  • سرکار خانم لیلا پوریعقوب، کارشناس «اداره کل نظارت، ارزیابی و آمایش آموزش عالی استان تهران»
  • سرکار خانم معصومه مولوی چترودی، کارشناس مسئول «اداره کل نظارت، ارزیابی و آمایش آموزش عالی استان تهران»

پیش از شروع بازدید، اعضای هیأت بازدید کننده با حضور در مزار شهدای گمنام این دانشکده و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. سپس در جلسه‌ای با حضور اعضای هیأت رئیسه آن دانشکده، موضوعات مرتبط با فضای کالبدی و زیرساخت‌ها، فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، اداری و مالی، فرهنگی و دانشجویی، بحث و بررسی شد. پس از آن، مسائل و دغدغه‌های مرتبط با اعضای هیأت علمی و کارکنان این دانشکده در دو جلسه مجزا و بدون حضور اعضای هیأت رئیسه، بررسی و جمع‌بندی موارد مطرح شده، در جلسه بعدازظهر به اعضای هیأت رئیسه دانشکده، ارائه گردید تا حسب آیین‌نامه‌ها، بخش‌نامه‌ها و اختیارات، در خصوص حل برخی مسائل مطرح شده، اقدام گردد. در ادامه، اعضای هیأت از فضای کالبدی، آزمایشگاه‌ها، کلاس‌ها، خوابگاه‌ها، رستوران، کتابخانه و... بازدید کرده و ضمن آشنایی بیشتر با حوزه فعالیت‌های این دانشکده و نیز راستی‌آزمایی اطلاعات دریافتی، مواردی را در خصوص شاخص ایمنی (HSE) این مکان‌ها بررسی کردند. گزارش نهایی تحلیل وضعیت و ارزیابی عملکرد و کیفیت دانشکده فنی- حرفه ای دکتر شریعتی پس از طرح در کارگروه تخصصی، تدوین وبه مرکز نظارت و ارزیابی وزارت عتف ارسال خواهد شد.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.