بازدید و بررسی جامع از مؤسسه آموزش عالی غیر دولتی-غیرانتفاعی مجازی رایانه‌ای جهان نما

۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۷:۳۱ کد : ۲۸۶۲۹ اخبار بازدیدهای هیئت استانی
تعداد بازدید:۱۷۰
بر اساس برنامه زمانبندی بازدید از دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ (برای دومین بار) مدیران و کارشناسان اداره کل نظارت، با هماهنگی قبلی از مؤسسه آموزش عالی غیر دولتی-غیرانتفاعی رایانه‌ای جهان نما بازدید نمودند. در این بازدید که آقای دکتر هدهدی، خانم دکتر نارنجی ثانی و خانم مولوی به عنوان اعضاء تیم بازدید حضور داشتند؛ فضای فیزیکی، زیرساخت و تجهیزات، فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی این مؤسسه مورد بررسی قرارگرفت.
بازدید و بررسی جامع از مؤسسه آموزش عالی غیر دولتی-غیرانتفاعی مجازی رایانه‌ای جهان نما

 مؤسسه آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی رایانه‌ای جهان نما مجازی است و تمامی فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و دانشجویی خود را به صورت الکترونیکی به دانشجویان ارائه می‌دهد.

در این بازدید که یک روز کاری زمان برد، پس از نشست با رئیس و معاونان مؤسسه و استماع گزارش فعالیت‌ها و دستاوردها؛ نظرات، سوالات و ابهاماتی که در بررسی مستندات و گزارش‌های دریافتی از مؤسسه و اطلاعات مندرج در وبگاه مؤسسه استخراج شده بود، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه آقای دکتر هدهدی معاون محترم نظارت، ارزیابی و آمایش آموزش عالی استان تهران در خصوص توسعه فعالیت‌های آموزش مجازی و یادگیری الکترونیکی با توجه به تغییرات پارادایمی پیش رو آموزش عالی تأکید کردند.

سرکار خانم دکتر نارنجی ثانی از اعضای محترم کارگروه نیز توضیحاتی در خصوص ضرورت به روز آوری و  کاربردی بودن محتوای یادگیری الکترونیکی در ارائه خدمات به دانشجویان را مطرح کردند.

در این بازدید، جلسه‌ای جهت هم اندیشی با اعضای هیئت علمی و کارکنان نیز برگزار شد. اعضای تیم بازدید کننده همچنین از زیرساخت‌های یادگیری الکترونیکی مؤسسه بازدید کردند و سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی نیز مورد پایش و رصد قرار گرفت.

در پایان مقرر گردید کلیه مستندات تکمیلی خواسته شده جهت بررسی فعالیت‌ها، و تهیه و ارسال گزارش نهایی ارزیابی عملکرد مؤسسه به وزارت عتف؛ در اسرع وقت به اداره کل نظارت و ارزیابی استان تهران ارسال گردد.

کلید واژه ها: برنامه بازدید ها


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.