بازدید و بررسی جامع از پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری

۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۶ کد : ۲۸۳۱۶ اخبار اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۳۹
بر اساس برنامه زمانبندی بازدید از دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی؛ در تاریخ ۹ خرداد ۱۴۰۱ مدیران و کارشناسان اداره کل نظارت، ارزیابی و آمایش آموزش عالی استان تهران با هماهنگی قبلی از پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری بازدید بعمل آوردند. در این بازدید که آقایان دکتر شاه حسینی، دکتر ده پهلوان، دکتر هدهدی، خانم‌ها دکتر احمدزاده راجی، مولوی و خانی به عنوان اعضاء تیم بازدید حضور داشتند؛ فضای فیزیکی، زیرساخت و تجهیزات این پژوهشگاه مورد بررسی قرارگرفت.
بازدید و بررسی جامع از پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری

این پژوهشگاه وابسته به وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی بوده و از شش پژوهشکده و دو گروه پژوهشی تشکیل شده است. در این بازدید شش ساعته، پس از نشست با رئیس و معاونان پژوهشگاه و استماع گزارش فعالیت‌ها و دستاوردها؛ نظرات، سوالات و ابهاماتی که در بررسی مستندات و گزارش‌های دریافتی از پژوهشگاه و یا از اطلاعات مندرج در وبگاه پژوهشگاه استخراج شده بود، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. دکتر شاه حسینی در این جلسه بر اهمیت صنعت توریسم و گردشگری تأکیدکردند واز اعضاء هیئت علمی این گروه درخواست کردند تا پیگیری‌های لازم در جهت تقویت گردشگری و توریسم صورت گیرد تا با رشد این صنعت به ارز آوری و رشد اقتصادی در این زمینه کمک گردد.

دراین بازدید هیئت نظارت استان تهران از آزمایشگاه‌های مختلف پژوهشگاه و دستگاه‌های XRF  و XRD که در شبکه آزمایشگاهی در حال خدمات رسانی به مراکز و موسسات پژوهشی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی هستند بازدید کرد.

کلید واژه ها: بازدید پژوهشگاه


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.