بازدید از پژوهشگاه رنگ

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۱:۳۹ کد : ۲۷۶۳۸ بازدیدهای هیئت استانی
تعداد بازدید:۱۷۴
بازدید از فضای فیزیکی پژوهشگاه رنگ در تاریخ دوشنبه ۱۴۰۱/۲/۲۰
بازدید از پژوهشگاه رنگ

گزارش خبری بازدید از پژوهشگاه رنگ

براساس سیاستگذاری وزارت علوم تحقیقات فناوری مبنی بر نظارت و ارزیابی موسسات پژوهشی و درراستای نیل به اهداف اداره کل نظارت، ارزیابی و آمایش آموزش عالی استان تهران؛ تیم بازدید هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان تهران (شامل آقایان دکتر شاه حسینی ، دکتر هرمزی نژاد، دکتر هدهدی، مهندس باقرشاهی و خانم دکتر احمدزاده راجی) با هماهنگی قبلی در تاریخ 19 اردیبهشت 1401 از فضای فیزیکی موسسه، زیرساخت و تجهیزات، فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و دانشجویی- فرهنگی پژوهشگاه رنگ بازدید به عمل آورد.

این پژوهشگاه ، یک مرکز تحقیقاتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و از سه پژوهشکده تشکیل شده است که در زمینه رنگ، رزین و پوشش‌های سطحی فعالیت می‌کند. پژوهشگاه در سال ۱۳۷۷ به منظور ایجاد قطبی علمی در علوم و صنایع رنگ‌، تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد، انجام طرح‌های پژوهشی بنیادی، کاربردی و توسعه‌ای در زمینه‌های مختلف علوم و فناوری رنگ تأسیس گردیده است.

در این بازدید که شش ساعت به طول انجامید، پس از نشست با ریاست و معاونین محترم پژوهشگاه و استماع گزارش فعالیت ها و دستاوردهای پژوهشگاه، نظرات، سوالات و ابهاماتی که با بررسی کارشناسی مستندات وگزارشاتی که  از موسسه دریافت و یا از اطلاعات مندرج در وبگاه پژوهشگاه استخراج شده بود ، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین طی جلسات جداگانه ای مشکلات و دیدگاههای اعضای هیات علمی

و کارکنان عنوان و مورد توجه قرار گرفت. سپس در جلسه مجدد با اعضای محترم هیئت رئیسه  ، بحث و تبادل نظر در خصوص عملکرد، اهداف و چالش‌ها صورت گرفت.

در پایان مقرر گردید با رفع نواقص ،کلیه مستندات  تکمیلی خواسته شده در اسرع وقت جهت بررسی فعالیت‌ها، و ارسال گزارش نهایی به وزارت عتف از طرف پژوهشگاه به اداره کل نظارت و ارزیابی استان تهران ارسال گردد. همچنین ریاست محترم پژوهشگاه ضمن تشکر از دقت مبذول شده ،درخواست نمودند که با توجه به انتصاب تازه ایشان  و ضرورت انتقال نتایج ارزیابی بیرونی، طی جلسه ای اهم موارد مربوط به ارزیابی به عمل آمده و نظرات و مسایل اعضای هیئت علمی و کارکنان برای بهبود کیفیت و ارتقای دستاوردها به ایشان اعلام شود.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.