بازدید از دانشگاه غیردولتی - غیر انتفاعی عدالت

بازدید از دانشگاه غیردولتی - غیر انتفاعی عدالت

۱۷ آبان ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۹ کد : ۲۳۳۵۷ بازدیدهای هیئت استانی
تعداد بازدید:۱۱۸۷
بازدید از دانشگاه غیردولتی - غیر انتفاعی عدالت

در تاریخ 24 مهرماه ماه1400 جهت بازدید از فضای فیزیکی ،بررسی فعالیت های آموزشی ، دانشجویی ، فرهنگی و ..... به دانشگاه غیردولتی ، غیرانتفاعی عدالت مراجعه نمود .

در این بازدید نشستی با ریاست محترم ، معاونین ، اعضای هیات علمی و کارشناسان برگزار گردید و بحث و تبادل نظر و اطلاعات در خصوص موارد فوق صورت گرفت . 

در این جلسه عنوان گردید که دانشگاه صرفا با شهریه دانشجویان اداره می گردد و از سال 1393 ال سال 1395 بمدت دو سال تعطیل گردیده  و مجددا از ساال 1395 فعالت خود را در حوزه انسانی - اسلامی از سر گرفت . سپس در خصوص نحوه ی پذیرش دانشجو ، رشته های دایر ، اعضای هیات علمی و فعالیت های گوناگون دانشگاه بحث و تبادل نظر گردید . 

پس از آن هیات نظارت ، ارزیابی و تضمین کیفیت استان تهران به بازدید از فضای فیزیکی آن دانشگاه پرداخت و در پایان ضمن تشکر و قدردانی از سعه صدر و پاسخگویی مسئولین محترم موسسه و اشاره به نکاتی در بهینه سازی و تکمیل مدارک مقرر گردید کلیه مستندات خواسته شده در زمینه های پرسنلی و آموزشی ،صورتجلسات و غیره در اسرع وقت جهت تهیه ، تکمیل و ارسال کاربرگ گزارش نهایی به وزارت عتف ارائه گردد .

کلید واژه ها: برنامه بازدید ها


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.