بازدید از رفاه (خواهران)

بازدید هیئت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان تهران از دانشکده غیردولتی-غیرانتفاعی رفاه (خواهران) در تاریخ ۱۶ ام آذر ماه سال ۹۸

۱۶ دی ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۲ کد : ۱۰۵۳۲ اخبار بازدیدهای هیئت استانی
تعداد بازدید:۲۴۶
بازدید هیئت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان تهران از دانشکده غیردولتی-غیرانتفاعی رفاه (خواهران) در تاریخ ۱۶ ام آذر ماه سال ۹۸

هیئت نظارت ارزیابی و تضمین کیفیت استان تهران به عنوان اولین بازدید از دانشگاه غیرانتفاعی‌های حضوری در تاریخ ۱۶ ام آذرماه به بازدید از دانشکده رفاه (خواهران) اعزام شدند.

در این بازدید از اعضای کارگروه تخصصی دانشگاه‌های غیردولتی، غیرانتفاعی و مؤسسات آموزش عالی آزاد، آقای دکتر شاه حسینی به عنوان رئیس این کارگروه و آقای دکتر نظری، خانم دکتر سیفی، آقای دکتر حاجی یخچالی، آقای دکتر کیانی و آقای دکتر وثوقی حضور داشتند.

این جلسه با صحبت‌های ابتدایی آقای دکتر شاه حسینی آغاز شد و در ادامه آقای دکتر طاهری پور ریاست محترم دانشکده این واحد را رتبه ۴۸ در قبولی آزمون کارشناسی ارشد معرفی کردند. همچنین زبان آموزی (زبان انگلیسی) در طی ۸ ترم برای همه دانشجویان اجباری است.

سپس آقای دکتر آشنا مدیر محترم تحصیلات تکمیلی به معرفی سوابق این دانشگاه پرداختند؛ این دانشگاه در سال ۸۹ با ۳۰ نفر بدون هیئت علمی آغاز به کار کرده است.

از سال ۱۳۹۵ رشته مهندسی کامپیوتر راه اندازی شده و دانشجو پذیرفته است. در حال حاضر ۱۵۰ دانشجو کارشناسی ارشد با رویکرد پژوهش محور دارند.

همچنین از سال ۱۳۹۲ در مقطع کارشناسی این دانشکده اقدام به جذب دانشجو در رشته علوم تربیتی کرده است و خانم دکتر مرجانی در حال حاضر مدیرگروه علوم تربیتی در این دانشکده هستند. برخی روال خاص این دانشکده عبارت اند از: برگزاری شورای آموزشی ۳ مرتبه در طی هر ترم آموزشی، برگزاری امتحانات در سالن نمازخانه، پنهان بودن داوری پایان نامه‌ها و جزئی بودن ریزنمرات و میانگین‌های آن هاست.

از نظر دانشجویان سلف سرویس و محیط دانشکده بسیار شلوغ است. همچنین آنها به قیمت غذاها و کیفیت پایین آن معترض بودند. عدم هماهنگی برخی نهادها با دانشگاه نظیر بنیاد امور ایثارگران و دانشکده موجب بروز برخی مشکلات برای دانشجویان شده است.

نتایج این بازدید پس از بازنگری و جمع بندی در کارگروه مربوطه ارائه و درنهایت به سمع و نظر هیئت عالی استانی خواهد رسید.

کلید واژه ها: دانشکده رفاه خواهران هیئت ناتک


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.