پانزدهمین نشست شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان ۱۰ بهمن ۱۴۰۲

۲۵ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۵ کد : ۴۰۶۷۵ اخبار نشست ها و کارگروه های تخصصی
تعداد بازدید:۵۸
پانزدهمین نشست شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان ۱۰ بهمن ۱۴۰۲

پانزدهمین نشست شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان روز سه شنبه 10 بهمن 1402 در سالن شریعتمداری سازمان مرکزی دانشگاه با حضور دکتر غیاثی سرپرست محترم دانشگاه، دکتر صفری معاون مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت عتف و دکتر هدهدی معاون اداره کل نظارت، ارزیابی و آمایش آموزش عالی استان تهران برگزار شد .

در این جلسه گزارش مراحل بازنگری شاخص های ارزشیابی اعضای هیات علمی در سامانه گلستان ارائه شد . بر اساس نتایج حاصل از کار پژوهشی انجام شده ، تعداد 19 شاخض در قالب سه مقوله اصلی شایستگی تخصصی، شایستگی حرفه ای و شایستگی عمومی همراه با تعیین وزن هریک از شاخص ها به عنوان نسخه جدید شاخص های ارزیابی ارائه و مصوب شد در سامانه گلستان جانمایی شده و از ترم آینده مبنای ارزشیابی اعضای هیات علمی توسط دانشجو معلمان باشد .

در ادامه جلسه در مورد ساختار جدید شورای نظارت و ارزیابی دانشگاه فرهنگیان توافق لازم به عمل آمد، همچنین گزارشی هم از تشکیل کمیته بهره وری و تبیین رویکرد سنجش بهره وری در این جلسه ارائه شد و در پایان برنامه عملیلاتی سال 1403 مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه براساس ساختار جدید مرکز تبیین شد.

 

 


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.