نشست مدیرکل و معاون نظارت، ارزیابی وتضمین کیفیت استان تهران با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در تاریخ چهارشنبه ۱۳ دیماه ۱۴۰۲

۱۸ دی ۱۴۰۲ | ۱۶:۱۴ کد : ۳۹۱۶۳ اخبار نشست ها و کارگروه های تخصصی
تعداد بازدید:۳۲

با هدف تسهیل و تسریع در تعاملات فی مابین، دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با اداره کل نظارت ، ارزیابی و تضمین کیفیت استان تهران در راستای انجام وظایف مربوط به نظارت بر فرآیندها، ارزیابی عملکرد و ارتقائ کیفیت آموزشی، پژوهشی، مدیریتی و فرهنگی واخدهای تابعه دانشگاه آزاد اسلامی در استان تهران جلسه ای در تاریخ چهارشنبه 13 دیماه 1402 با حضور دکتر شهبازی، دکتر هدهدی و آقای دکتر محمدی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در محل دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران تشکیل شد .

در این جلسه راههای هم افزایی، هم اندیشی و ارتقای روابط مورد بحث و بررسی قرار گرفت . همچنین با توجه به تغییرات مدیریت در آن دانشگاه مقرر گردید که با مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت عتف پیگیری های لازم برای انتصاب عضو حقوقی جدید از آن دانشگاه در هیات نظارت،  ارزیابی و تضمین کیفیت استان تهران به عمل آید .

 


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.