جلسه بررسی وضعیت و عملکرد اداری، مالی و آموزشی آموزشهای آزاد دانشگاه تهران

۲۳ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۳ کد : ۳۶۲۲۴ اخبار نشست ها و کارگروه های تخصصی
تعداد بازدید:۷۷
جلسه بررسی وضعیت و عملکرد اداری، مالی و آموزشی آموزشهای آزاد دانشگاه تهران

پیرو مکاتبات قبلی مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت عتف با دانشگاه تهران در خصوص وضعیت آموزشهای آزاد در این دانشگاه ، در روز دوشنبه 1402/5/16 جلسه ای با موضوع "  بررسی وضعیت و عملکرد اداری، مالی و آموزشی آموزشهای آزاد دانشگاه تهران  " با حضور نمایندگان مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت عتف، مدیر آموزشهای آزاد دانشگاه تهران، مدیرکل و معاون اداره کل نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان تهران تشکیل گردید .

 در این جلسه اعلام شد، هدایت، سیاستگذاری و نظارت بر آموزشهای آزاد در دانشگاه تهران در مدیریت واحدی با عنوان مرکز آموزشهای کاربردی و حرفه ای دانشگاه انجام می شود . همچنین گزارشی توسط تیم فنی از سامانه جامع آموزش عالی کاربردی و حرفه ای دانشگاه تهران ارائه گردید . ضمنا مقرر گردید پس از عملیاتی شدن کامل این سامانه، بررسی دقیق تری توسط همکاران وزارت و مسئولان این مرکز به عمل آید . 

در پایان  مقرر شد پاسخ مکتوب دانشگاه تهران در خصوص نظرات سازمان بازرسی و مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت عتف ظرف مدت 10 روز تهیه و ارسال گردد .


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.