برگزاری اولین دوره توانمندسازی کارشناسان سامانه ساعا در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی
در این دوره در خصوص مباحث زیر در سامانه ساعا بحث و تبادل نظر شد.
- آشنایی با کلیات سامانه، میزکار، کارتابل، پیگیری؛
- بخش اطلاعات پایه مؤسسه بخش تشکیلات ، بخش پردیس و فضاها، آموزش بخش منابع انسانی سامانه؛
- مدیریت اطلاعات اعضای هیئت علمی؛
- فرایندهای صدور مجوز طرح خدمت سربازی؛
- فرایند درخواست شماره مستخدم اعضای هیئت علمی؛
- آموزش مدیریت کاربران مؤسسه گزارش گیری از اطلاعات اشخاص؛
- آموزش فرایند ثبت خرابی؛
- فرایند درخواست تأیید اطلاعات اعضای هیئت علمی؛
- فرایند اعلام مراجعه/عدم مراجعه دانش آموختگان بورسیه، پاسخ به معرفی نامههای دانش آموختگان بورسیه، فرایند درخواست جایابی دانش آموختگان بورسیه؛
- اعتبار سنجی مستندات و قوانین ناظر بر فرایند بررسی و تایید اطلاعات در سامانه.
نظر شما :