بازدید هیئت نظارت استان از پژوهشگاه ملی پلیمر و پتروشیمی

بازدید هیئت نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان تهران از از پژوهشگاه ملی پلیمر و پتروشیمی در تاریخ ۲۳ ام شهریور ماه سال ۹۹

۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۰:۴۱ کد : ۱۲۶۷۲ اخبار
تعداد بازدید:۵۱۸
بازدید هیئت نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان تهران از از پژوهشگاه ملی پلیمر و پتروشیمی در تاریخ ۲۳ ام شهریور ماه سال ۹۹

هیئت نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان تهران از پژوهشگاه ملی پلیمر و پتروشیمی در تاریخ ۲۳ ام شهریور ماه سال ۹۹ بازدید بعمل آورد. دکتر شاه حسینی و دکتر هدهدی از هیئت نظارت و ارزیابی استان تهران و دکتر محب زادگان از مرکز نظارت و ارزیابی وزارت عتف در این بازدید ۵ ساعته حضور داشتند و پس از جلسه با ریاست و معاونین پژوهشگاه از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، کتابخانه، ساختمان اعضای هیئت علمی بازدید و به صورت گفتگوی چهره به چهره از نزدیک در جریان مشکلات، نظرات و دیدگاه‌های اساتید، دانشجویان و مدیران پژوهشگاه قرار گرفته و با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا از برگزاری جلسه عمومی خودداری و بصورت مجازی جلسه‌ای را با کارکنان و اعضای هیئت علمی برگزار نمودند.
در پایان بازدیدها جلسه نهایی با جناب آقای دکتر نیکو منش ریاست پژوهشگاه برگزار و ضمن ارائه بازخورد و نتایج بازدیدها و گفتگوها، پیشنهادهایی برای پیشرفت و ارتقای هرچه بیشتر امور ارائه شد و دیدگاه‌ها، مشکلات و نظرات نهایی مدیریت پژوهشگاه برای انعکاس و انتقال به مسئولان وزارت عتف اخذ گردید.

کلید واژه ها: هیات عالی نظارت هیات عالی استان تهران بازدید پژوهشگاه ملی پلیمر و پتروشیمی دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.