جلسه ساماندهی امور و مدیریت بهینه بارگذاری اطلاعات و مدارک مربوط به سامانه HES

جلسه ساماندهی امور و مدیریت بهینه بارگذاری اطلاعات و مدارک مربوط به سامانه HES در دانشگاه تهران در تاریخ ۱۱ ام مرداد ماه ۱۳۹۹ برگزار گردید

۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۰ کد : ۱۲۱۹۰ اخبار
تعداد بازدید:۴۱۰
جلسه ساماندهی امور و مدیریت بهینه بارگذاری اطلاعات و مدارک مربوط به سامانه HES در دانشگاه تهران در تاریخ ۱۱ ام مرداد ماه ۱۳۹۹ برگزار گردید

در تاریخ شنبه ۱۱ ام مرداد ماه ۱۳۹۹ جلسه‌ای با حضور دکتر مقاری معاون طرح و برنامه دانشگاه، دکتر شاه حسینی دبیر هیئت نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان, دکتر نصیری مدیرکل تحول سازمانی، دکتر نصرتی مدیرکل منابع انسانی، دکتر هدهدی مسئول سامانه HES در هیئت نظارت، خانم غاضری معاون اداره کل برنامه ریزی آموزشی دانشگاه، آقای حسینی‌نیا معاون امور هیئت علمی مدیریت منابع انسانی دانشگاه درخصوص ساماندهی امور و مدیریت بهینه بارگذاری اطلاعات و مدارک مربوط به سامانه HES در دانشگاه تهران و دیگر همکاری‌های دانشگاه و هیئت نظارت تشکیل گردید.

در این جلسه اعضای هیئت نظارت و ارزیابی استان تهران ضمن توضیح ابعاد سامانه مذکور و هدف‌های آن به پرسش‌ها و ابهامات حاضرین پاسخ داده و تسریع در بارگذاری اطلاعات و مدارک را خواستار شدند. در پایان مقرر شد که تا پایان شهریورما ۱۳۹۹ کلیه مدارک، اطلاعات و موارد مربوط به سامانه مذکور در دانشگاه تهران بارگذاری شود.

کلید واژه ها: جلسه کارگروه تخصصی کارگروه ساماندهی و مدیریت سامانه HES دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.