بازدید هیئت نظارت و ارزیابی استان تهران از دانشگاه فرهنگیان مرکز نسیبه تهران

بازدید هیئت نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان تهران از دانشگاه فرهنگیان مرکز نسیبه تهران در تاریخ ۲۰ ام بهمن ماه سال ۹۸

۰۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۴ کد : ۱۱۰۱۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۷۶
بازدید هیئت نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان تهران از دانشگاه فرهنگیان مرکز نسیبه تهران در تاریخ  ۲۰ ام بهمن ماه سال ۹۸

هیئت نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان تهران در تاریخ ۲۰/‏۱۱/‏۹۸‬ از دانشگاه فرهنگیان مرکز نسیبه تهران بازدید بعمل آورد.

در این بازدید ابتدا جلسه ای با حضور ریاست و معاون محترم مرکز برگزار شد. ابتدا دکتر شاه حسینی دبیر هیئت استان ضمن تشکر و قدردانی از فعالیتها و تلاش های مسئولین و کارکنان مرکز که برای پرورش معلمان کارآمد مبذول می نمایند، در خصوص اهداف بازدید توضیحاتی را ارائه و برنامه بازدید را بیان نمودند و بر دیدگاه بهبودگرایی، ارتقا دهنده هیئت نظارت استانی تأکید کردند. سپس ریاست محترم مرکز نسیبه توضیحاتی در خصوص وضعیت، فعالیت ها و مشکلات مرکز ارائه دادند.

در ادامه بازدید میدانی از ساختمان ها، خوابگاهها، کلاس ها، و سالن های ورزشی (بخاطر تمرکز اصلی مرکز نسیبه بر رشته تربیت بدنی) انجام شد و بعد از آن سه جلسه جداگانه با اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان برگزار و نظرات و مشکلات و دیدگاه‌های ایشان اخذ و جمعبندی گردید.

در حین بازدید از خوابگاهها به طور مشروح با دانشجویان و مسئولین محترم خوابگاهها گفتگو شد و همچنین در بازدید از بخش های اداری و آموزشی اسناد، پرونده ها، بایگانی، روند فارع التحصیل نمودن دانش آموختگان و… ملاحظه شدند.

کلید واژه ها: هیئت های نظارت استانی هیات عالی استان تهران دانشگاه فرهنگیان


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.