بازدید هیئت نظارت و ارزیابی استان تهران از موسسه آموزش عالی آل طه

هیئت نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان تهران از موسسه آموزش عالی آل طه واقع در منطقه شهران تهران در تاریخ ۲۱ ام بهمن ماه سال ۹۸

۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۹:۲۳ کد : ۱۰۹۶۸ اخبار
تعداد بازدید:۵۵۱
هیئت نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان تهران از موسسه آموزش عالی آل طه واقع در منطقه شهران تهران در تاریخ  ۲۱ ام بهمن ماه سال ۹۸


هیئت نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان تهران در تاریخ ۲۱ ام بهمن ماه سال ۹۸ از مؤسسه آموزش عالی آل طه واقع در منطقه شهران تهران بازدید بعمل آورد. در این جلسه ابتدا جلسه‌ای با حضور ریاست، اعضای هیئت رئیسه و مدیران ستادی برگزار شد. ابتدا دکتر شاه حسینی دبیر هیئت استان در خصوص اهداف و روند تشکیل هیئت نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی در استان تهران و فعالیت‌های آن توضیحاتی را ارائه و برنامه بازدید را بیان نمودند و بر دیدگاه بهبودگرایی، ارتقا دهنده و کمک کننده هیئت استانی تأکید کردند.. سپس ریاست محترم مؤسسه و معاونین محترم گزارشات لازم درباره روند تشکیل مؤسسه و فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و توسعه‌ای آن را تشریح کردند.
در ادامه بازدید میدانی از ساختمان، کلاس‌ها، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها انجام شد و بعد از آن سه جلسه جداگانه با اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان برگزار و نظرات و مشکلات و دیدگاه‌های ایشان اخذ و جمع بندی گردید.
مرحله بعدی بازدید برگزاری جلسه مجزا با مدیران ارشد بخش‌های آموزش، بخش پژوهش و بخش اداری و منابع انسانی بود که برنامه‌ها، فعالیت‌ها، مشکلات، اسناد و صورتجلسات و پرونده‌ها و.... به تفصیل مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت و نکات و موارد لازم تذکر داده شد.
بعد از اقامه نماز جلسه نهایی با ریاست محترم مؤسسه برگزار و بازخوردهای لازم از موارد و موضوعات مطرح شده در بازدید و نشست‌های چندگانه به ایشان ارائه شد.
در پایان ریاست محترم مؤسسه ضمن تشکر از دقت و دیدگاه سازنده هیئت، وجود و حضور اینگونه بازدیدها را فرصتی رصد بهتر فعالیت‌ها و مشکلات و نیز کمک ارزنده‌ای برای بهبود و ارتقای وضعیت مؤسسه تلقی و بیان نمودند.

 

کلید واژه ها: هیئت ناتک موسسه آل طه موسسات آموزش عالی آزاد هیات عالی نظارت


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.